W ramach bloku tematycznego poświęconemu zanieczyszczeniu powietrza i jego skutkom nauczyciele języka angielskiego przeprowadzili szereg lekcji poświęconych temu tematowi. Proces powstawania smogu i co za tym idzie efektu cieplarnianego oraz jego wpływu na życie na ziemi omawiany w języku obcym okazał się zagadnieniem trudnym i wymagającym.
Nauczyciele musieli stworzyć zatem bazę własnych pomocy dydaktycznych i ćwiczeń językowych oraz poszukać nieszablonowych źródeł wiedzy. Efektem tej pracy był film nagrany w roku szkolnym 2018/2019 przez uczniów klasy 5c pt. „SMOG”:
Lekcje języka angielskiego poświęcone zanieczyszczeniu powietrza:






W kolejnym roku szkolnym wszystkie klasy w naszej szkole od pierwszej do ósmej w ramach
lekcji wychowawczych lub nauczania zintegrowanego obejrzały film „SMOG” nagrany
przez naszych uczniów, omówiły ze swoimi nauczycielami ważne zagadnienia poruszane w filmie a następnie zagrały w autorską grę online Kahoot pt. „Smog” stworzoną przez koordynatora projektu panią Klaudię Sikora. W efekcie tych działań klasa 1c pod przewodnictwem wychowawcy pani Karoliny Kavoury stworzyła wystawę prac plastycznych poświęconych temu tematowi:










Uczniowie klas siódmych na lekcjach chemii z panią Joanną Ożga szczegółowo omawiali przyczyny i skutki zanieczyszczenia powietrza prowadzącego do powstawania smogu oraz efektu cieplarnianego. W wyniku tych lekcji uczniowie przygotowali szereg prezentacji na ten temat