2016/2017

22 maja klasa 2a wybrała się do Leśniczówki w Ustroniu. Tam czekała na nich wielka przygoda! Nasi uczniowie mieli niebywałą okazję wybudować swój własny szałas, stworzyć plemię, język, a nawet flagę. Oprócz tego uczniowie poznali las i drzewa jakie się w nim znajdują, poznali zwierzęta i pracę leśnika. Na koniec każdy uczeń mógł upiec na ogniu swoją kiełbaskę i skonsumować ją w miłym towarzystwie. Dziękujemy Leśniczówce Ustroń za zaproszenie i ciekawie spędzony czas.

2015/2016

Wycieczka do Dream Parku w Ochabach

13 maja br. klasa Ia i Ie z wybrały się na wycieczkę do Dream Parku w Ochabach. Wcześniej uczniowie zapoznali się z regulaminem wycieczki, omówili z wychowawczyniami, jak należy odpowiednio zachowywać się w autokarze, na placach zabaw, w kinie i oceanarium.
O godzinie 9:00 udało się obu grupom wejść na teren Dream Parku, gdzie rozpoczęliśmy zwiedzanie parku miniatur. Po parku oprowadzała nas pani przewodnik. Zabrała nas też do parku pełnego dinozaurów, w którym większość z nich wydawała odgłosy i ruszała niektórymi częściami ciała. Dzieci chętnie je dotykały i sprawdzały z czego są wykonane. Następnie wyruszyliśmy do namiotu pełnego krokodyli, uczniowie zapoznali się z ich trybem życiem. Potem zwiedziliśmy domek do góry nogami, w którym trudno było utrzymać równowagę, było dużo śmiechu, ale też pisku i krzyku. Kolejną atrakcją był mini park linowy, na którym uczniowie z obu klas świetnie się bawili, skakali, wspinali się, zjeżdżali ze zjeżdżalni i specjalnych lin. Obok tego ogromnego placu zabaw znajdowała się wystawa węży i pająków, które również mieliśmy okazję zobaczyć, chociaż niektóre tak się ukryły, że żadnemu uczniowi nie udało się ich wytropić. Potem przyszedł czas na wizytę w Oceanarium, tam wszyscy musieli założyć okulary 3D i chyba właśnie stamtąd dzieci będą miały najwięcej wspomnień, ponieważ na sam koniec w wielkiej szklanej kopule zgasło światło…, a w szybę uderzył ogromny, przerażający rekin! Nagle na uczniów zaczęła tryskać woda z pękniętej szyby, dzieci były mocno przestraszone, jednak po ściągnięciu okularów okazało się, że nic im nie grozi. Na koniec odwiedziliśmy kolejny plac zabaw z dmuchanymi zjeżdżalniami i spędziliśmy bardzo miłą godzinę w kinie na interesującym filmie o dinozaurach.
Niestety czas płynął bardzo szybko, a ilość atrakcji się nie kończyła. O godzinie 13 musieliśmy wracać do szkoły. Podróż odbyła się bez komplikacji, uczniowie pełni wrażeń wymieniali się przeżyciami i wspomnieniami. Ta wyprawa na pewno na długo zapadła im w pamięci.

"Nasza klasa - hasa" - pod takim hasłem zawsze rozpoczynamy zajęcia z w-f

29 stycznia br. naszą klasę odwiedziły dwie papużki, które towarzyszyły nam na lekcjach. Papużki miały być nagrodą, dla dzieci, które przyniosły karmę, koce, miski itp. na zbiórkę dla bezdomnych zwierząt z cieszyńskiego schroniska.

4 grudnia br. naszą szkołę odwiedził
Święty Mikołaj,
chodził po szkole ze swoimi pomocnikami i wręczał uczniom prezenty.
Wszystko wskazuje na to,
że byli bardzo grzeczni przez cały rok :)

Andrzejki w klasie 1a były obchodzone wyjątkowo smacznie i przyjemnie.