Mamy króla tabliczki mnożenia – słów kilka o konkursie matematycznym.

Już po raz kolejny miała miejsce matematyczna rywalizacja z okazji  Międzynarodowego Dnia Tabliczki Mnożenia.

W piątek 28 września rywalizowało przeszło 70 uczniów w kategoriach wiekowych klas 4 i 5, oraz 6,7,8.

I rundę, która jednocześnie była swoistym egzaminem pokonało bezbłędnie 23 uczniów. Wśród nich znaleźli się: Zofia Habarta, Tymoteusz Dawid, Anna Kunc, Bartosz Biały, Jonatan Michałek, Michał Paruzel, Michalina Parchańska, Maja Szarek, Igor Mędrala, Mateusz Koba, Kamil Raszka, Kamil Legin, Anna Łukosz, Rafał Skowron, Mateusz Antkiewicz, Jakub Posiak, Jakub Patrak, Jakub Stachańczyk, Amelia Marek, Rafał Fornal, Borys Gajewski, Jan Trojszczak, Jakub Matkowski.

Uczniowie Ci otrzymali certyfikat EKSPERTA Tabliczki Mnożenia i mieli szansę rywalizować w II rundzie zmagań, która okazała się zwycięska dla 3 uczniów. Finał był bardzo emocjonujący, w rezultacie którego wyłoniono KRÓLA  TABLICZKI MNOŻENIA ROKU SZKOLNEGO 2018/2019 – Kamila Legina z klasy 6a.

Wicemistrzami TABLICZKI MNOŻENIA zostali : Tymoteusz Dawid(kl. 5a) oraz Igor Mędrala(kl. 6c).

Dla wszystkich startujących, a szczególnie dla finalistów było to ogromne przeżycie. Dla tych, którzy w tym roku nie brali udziału w konkursie, rywalizacja była zachętą do przyszłorocznych zmagań.

Na uwagę zasługuje także fakt, że w rolę asystentów i egzaminatorów wcielili się uczniowie klas 8a, 8b oraz 8c: Nikola Dziasek, Marta Mędrala, Anna Dzwonkowska, Natalia Płoskonka, Maria Król, Kinga Kilian, Amelia Zawada, Hanna Biały, Olaf Szlęk, Kacper Szewczyk, Michał Kożdoń, Agnieszka Mołdrzyk.

Konkurs o TYTUŁ KRÓLA zorganizowali p.Dariusz G.Gołyszny, p. Katarzyna Szczypka, p.Sabina Misiarz i p.Martyna Górniak. 

GRATULUJEMY zwycięzcom.

















Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
Zapraszamy wszystkich uczniów do udziału w wydarzeniu edukacyjnym:
Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia w piątek 28.09.2018r.
Zapisy trwają od wtorku do czwartku.
Celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki.
Ma ona zachęcić uczniów do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób